Išmokti naudotis daiktais, kai žmonės imasi naujų problemų sprendimo būdų

Paskola Chrisas Breweris, pritaikytas iš „RList Media“ / „Flickr’s Picker Robot“

Kas yra SSUP? Modeliavimas, modeliavimas, atnaujinimas MIT tyrėjų sukurtas kognityvinis modelis mokosi naudoti tokias priemones kaip žmonės.

Žmonės, žinoma, yra kūrybinių priemonių vartotojai. Kai mums reikia vairuoti automobilį į vinį, bet neturime plaktuko, mes lengvai suprantame, kad jo vietoje galime naudoti tokį sunkų daiktą kaip uola. Kai dreba mūsų stalas, greitai atrandame, kad galime stabilizuoti po stalu popieriaus pluoštą. Nors šie veiksmai mums atrodo tokie natūralūs, manoma, kad jie yra didelio intelekto bruožas. Tik kelios kitos rūšys naudoja objektus naujais būdais, kad išspręstų savo problemas; niekas negali to padaryti kaip žmonės. Kas suteikia mums galios tokiu būdu naudoti šiuos galingus objektus?

Straipsnyje paskelbtame straipsnyje Nacionalinės mokslų akademijos mokslinis biuletenis Apibūdindami MIT smegenų, minties ir mašinos centre atliktą darbą, mokslininkai Kelsey Allenas, Kenas Smithas ir Oshua Tenenbaumas tyrinėja pažintinius komponentus, kuriais grindžiamas tokio improvizuoto įrankio naudojimas. Jie sukūrė naują užduotį – žaidimą „Virtualūs įrankiai“, kuris skatina galimybę naudotis įrankiais. Žmonės turi pasirinkti vieną iš „įrankių“, kuriuos galima įdėti į dvimatę kompiuterio sceną, kad būtų pasiekti tikslai, pavyzdžiui, gauti kamuolį į tam tikrą indą. Norint išspręsti galvosūkius šiame žaidime, reikia logikos pagal daugelį fizinių principų, įskaitant bėgimą, blokavimą ar pagalbinius objektus.


Greitas bandymo և klaidos mokymasis naudojant modeliavimą palaiko lankstų įrankių ir fizinio sprendimo naudojimą. Paskola Vaizdo įrašas Chriso Brewerio

Komanda pasiūlė, kad žmonėms yra trys galimybės pasikliauti sprendžiant šiuos galvosūkius: buvęs įsitikinimas, nukreipiantis žmonių veiksmus link tų, kurie pakeis sceną, galimybė vizualizuoti savo veiksmų poveikį ir greitas mechanizmas. atnaujinti savo įsitikinimus, kokių veiksmų gali būti imtasi. Jie sukūrė modelį, kuris įgyvendino šiuos principus, vadinamą „Design, Model, Update“ arba „SSUP“ modeliu, kad leistų jam žaisti tą patį žaidimą kaip ir žmonėms. Jie nustatė, kad SSUP kiekvieną galvosūkį išsprendė tokiu pačiu greičiu, su tais pačiais arkliais kaip ir žmonės. Kita vertus, populiarus giluminio mokymosi modelis, kuris galėjo gerai žaisti „Atari“ žaidimus, bet neturėjo to paties dalyko առ, fizinės struktūros negalėjo išplėsti savo žinių apie galvosūkius, kuriais jie nebuvo tiesiogiai mokomi.

Šis tyrimas suteikia naują pažinimo tyrimo ir įforminimo sistemą, kuri remia žmogaus įrankių naudojimą. Komanda tikisi išplėsti šią sritį ne tik norėdama ištirti įrankių naudojimą, bet ir tai, kaip žmonės gali sukurti naujoviškus naujus įrankius naujoms užduotims atlikti, մարդիկ kaip žmonės perduoda šią informaciją kurdami sudėtingus objektus iš paprastų fizinių įrankių, tokių kaip kompiuteriai ar lėktuvai. , kurios dabar yra. mūsų kasdieniame gyvenime.

Minties pasaulyje

Paskola Vaizdo leidimas iš Kompiuterių pažintinių mokslų laboratorijos.

Kelsey Allenas, MIT Kompiuterinės kognityvinių mokslų laboratorijos magistrantas, džiaugiasi, kaip „Virtualų įrankių“ žaidimas gali padėti kitiems pažinimo mokslininkams, besidomintiems įrankių naudojimu. „Šioje srityje dar yra daug ką tyrinėti. Mes jau pradėjome bendradarbiauti su daugelio skirtingų institucijų tyrėjais vykdydami projektus, pradedant tyrimais, ką reiškia žaidimai, ar linksmybėmis, tyrinėjant, kaip įsikūnijimas veikia įkūnytus fizinius argumentus. “Tikiuosi, kad kiti pažintinių mokslų bendruomenės nariai naudos žaidimą kaip įrankį, kad geriau suprastų, kaip fiziniai modeliai sąveikauja su sprendimų priėmimu ir planavimu.”

MIT skaičiavimo kognityvinių mokslų profesorius Ošas oshua Tenenbaumas mano, kad šis darbas yra žingsnis link suprasti ne tik galimą žmogaus pažinimo aspektą, kultūrą, bet ir tai, kaip mašinose sukurti daugiau žmogaus intelekto.

„Dirbtinio intelekto tyrinėtojus labai jaudino tobulinimo mokymo (RL) algoritmų potencialas išbandyti ir išbandyti, kaip tai daro žmonės, tačiau sužinoję apie tikrus eksperimentus ir klaidas, kuriuos žmonės naudoja, paaiškėja tik keli dalykai, jų nėra arba jie nėra milijonai ar milijardai. , kaip ir šiandieninėse RL sistemose “, – sako Tenenbaumas. Žaidimas „Virtuali įrankiai“ leidžia mums ištirti šį daug greitesnį, natūralesnį mokymosi būdą iš žmogaus klaidų, tai, kad SSUP modelis sugeba užfiksuoti greitą mokymosi dinamiką, kurią matome žmonėms. “Rodo, kad tai taip pat galėtų nurodyti į naujus RL dirbtinio intelekto metodus, kurie gali pasimokyti iš jų sėkmės, nesėkmių ir gresiančio praleidimo taip greitai ir lanksčiai, kaip tai daro žmonės “.

Nuoroda. Kelsey R. „Greita patirtis ալի klaidų mokymasis naudojant modeliavimą palaiko lankstų įrankių naudojimą և fizinius argumentus“. Allenas, Kevinas A. Smitas և osh oshua B. Tenenbaumas, 2020 m. Lapkričio 24 d Nacionalinės mokslų akademijos mokslinis biuletenis,
DOI: 10.1073 / pnas.1912341117:

Related articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share article

Latest articles

Didelė pažanga švarios energijos kuro elementų reakcijų srityje

Žinant geležies atomų tankį ir vietos dinamiką, pasiekiamas efektyvumo lygis kuro elementų oksidacijos reakcijoje, kuri niekada nebuvo realizuota. Kreditas: Teksaso universitetas Austine /...

Astronomai atranda mažytę uolėtą planetą – tik pusę Veneros masės

Šis grafinis simbolis rodo L 98-59b, vieną iš L 98-59 35 šviesmečių sistemos planetų. Sistemoje yra keturios patvirtintos uolienų planetos, kurios gali atsirasti...

Du antihipertenziniai vaistai apsaugo nuo tos pačios širdies ligos, bet skirtingo šalutinio poveikio

Analizuojant beveik 3 milijonus pacientų, vartojusių pirmuosius kraujospūdį mažinančius vaistus, angiotenzino receptorių blokatoriai (ARB) buvo tokie pat geri kaip ir angiotenziną konvertuojančių fermentų (AKF)...

Ličio jonų akumuliatorių „įkūrėjas“ padeda savo atradimu išspręsti 40 metų senumo problemą

Ličio jonų akumuliatorių su SNS neutronais įkūrėjas patvirtino, kad katodo medžiaga (mėlyna) be ličio niobio oksido (šviesiai žalia) žymiai sumažino pirmojo ciklo energijos nuostolius...

Dirbtinis skrandžio prototipas atskleidžia skysčių virškinimo dinamiką

Iliustracija, rodanti srauto lauką ir lašelių disociaciją aplink antralinę susitraukimo bangą. Kreditas: Damien Dufour. Lašelių plyšimas rodo, kaip apatinės pilvo susitraukimo...

Newsletter

Subscribe to stay updated.