Kompiuterių mokslininkai kuria naujus ginklus prieš vaizdo žaidimų sukčius

Teksaso universiteto Dalase kompiuterininkai sukūrė naują ginklą prieš nesąžiningus vaizdo žaidimų žaidėjus.

Mokslininkai išplėtojo savo požiūrį į sukčių nustatymą naudodami populiarų „Counter-Strike“ šaulių žaidimą. Tačiau šis mechanizmas gali veikti bet kuriame masinio daugiafunkciniame internetiniame (MMO) žaidime, kuris siunčia duomenų srautą į centrinį serverį.

Jų tyrimai buvo paskelbti internete: IEEE sandoriai patikimiems ir saugiems skaičiavimams,

„Counter-Strike“ yra žaidimų serija, kurios metu žaidėjai dirba komandose, norėdami kovoti su teroristais, saugodami įrenginius, panaikindami bombas ir gelbėdami įkaitus. Žaidėjai gali uždirbti žaidimo valiutą, norėdami nusipirkti galingesnių ginklų, o tai yra raktas į sėkmę. Įvairių programinės įrangos žaidimų aferų galima rasti internete.

„Kartais, kai žaidi prieš žaidėjus, kurie naudojasi apgavystėmis, galite tai pasakyti, bet kartais tai gali būti neaišku“, – sakė MD Shihabul Islam Islamas, UT Dalaso kompiuterių mokyklos kompiuterių mokslų daktaras. mokykis, kuris žaidžia „Counter-Strike“ savo malonumui. – Tai nėra sąžininga kitų žaidėjų atžvilgiu.

Islamas sako, kad be sąžiningo žaidimo apgaulė gali turėti ir ekonominį poveikį, kai nepatenkinti žaidėjai eina žaisti kitų žaidimų.

Sukčiavimo atvejai gali turėti rimtų padarinių sportui: sparčiai augančiai pramonei, kurios metinės pajamos siekia apie 1 mlrd. Sukčiavimas gali sukelti sankcijas žaidėjams, įskaitant diskvalifikavimą, piniginių prizų konfiskavimą, draudimą toliau dalyvauti, teigia „Esports Integrity Commission“ Jungtinėje Karalystėje.

Aptikti sukčiavimą MMO žaidimuose gali būti sunku, nes duomenys, perduodami iš žaidėjo kompiuterio į žaidimų serverį, yra užšifruoti. Ankstesni tyrimai rėmėsi iššifruotais žaidimų žurnalais, kad aptiktų sukčiavimą. UT Dalaso tyrinėtojų požiūris pašalina iššifruotų duomenų poreikį, o realiu laiku analizuoja šifruotų duomenų srautą iš serverio į serverį.

„Žaidėjai, kurie apgauna, savo kelionę siunčia kitaip“, – sakė daktaras Latifuras Khanas, kompiuterių mokslo profesorius ir Dalaso didelių duomenų analizės ir valdymo laboratorijos direktorius. “Mes stengiamės kvalifikuoti tas savybes.”

„Aptikę galime įspėti և švelniai išstumkite žaidėją, jei jie ir toliau apgaudinėja nustatytą laiką. “Mūsų tikslas yra, kad tokie žaidimai kaip” Counter-Strike “būtų įdomūs ir sąžiningi visiems žaidėjams.”

Dr. Latifuras Khanas, Erico Jon Onsono inžinerijos ir informatikos mokyklos informatikos profesorius

Tyrimui 20 UT Dalaso studentų atsisiųsdavo tris „Counter-Strike“ software programinės įrangos suktybes, skirtas pagrindiniams kibernetinio saugumo specialistams. „Aimbot“, kuris automatiškai nusitaiko į priešą. greitas įsilaužėlis, leidžiantis žaidėjui judėti greičiau; և „wallhack“, kuris padaro sienas skaidrias, kad žaidėjai galėtų lengvai pamatyti savo priešininką. Tyrėjai sukūrė serverį, skirtą projektui, kad studentų veikla netrukdytų kitiems internetiniams žaidėjams.

Tyrėjai išanalizavo žaidimų srautą į specialų serverį: Duomenys cirkuliuoja per informacinius paketus ar paketus. Pakuotės gali būti skirtingo dydžio, atsižvelgiant į turinį. Tyrėjai išanalizavo charakteristikas, įskaitant gaunamų ir siunčiamų paketų skaičių, jų dydį, perdavimo laiką, kryptį ir sprogstamųjų paketų skaičių, kuris yra nuoseklių paketų grupė.

Žiūrėdami į studentų duomenų grotuvų srautus, tyrėjai rado modelių, rodančių apgaulę. Tada jie naudojo šią informaciją mokydami dirbtinio intelekto modelio mašininio mokymosi modelį, kad numatytų sukčiavimą pagal žaidimo duomenų modelius: savybes.

Tyrėjai pakoregavo savo statistinį modelį, pagrįstą maža žaidėjų grupe, kad dirbtų didesnei populiacijai. Dalis sukčiavimo aptikimo mechanizmo apima duomenų srauto siuntimą į grafinį apdorojimo įrenginį, kuris yra lygiagretus serveris, siekiant pagreitinti procesą ir pašalinti apkrovą iš pagrindinio pagrindinio apkrovos serverio bloko.

Tyrėjai planuoja išplėsti savo darbą, kad sukurtų požiūrį į žaidimus, kuriuose nenaudojama kliento-serverio architektūra, kad aptikimo mechanizmas būtų saugesnis. Islamas teigė, kad žaidimų kompanijos gali naudoti UT Dallas technologiją su savo duomenimis, kad sukurtų žaidimų programinę įrangą, kad būtų galima nustatyti sukčiavimą. Nustačius sukčiavimą, sistema gali nedelsdama imtis veiksmų.

“Kai tai sužinosite, – tarė Khanas, – galime įspėti և švelniai išstumti žaidėją, jei jie ir toliau apgaudinėja per nustatytą laiką.”

“Mūsų tikslas yra, kad tokie žaidimai kaip” Counter-Strike “būtų įdomūs ir sąžiningi visiems žaidėjams.”

Nuoroda. «GCI. GPU pagrįstas perkėlimo mokymosi metodas kompiuterinių žaidimų sukčiai nustatyti “- Md Shihabul Islam, Bo Dong, Swarup Chandra, Latifur Khan ir Bhavani M. Thuraisingham, 2020 m. Rugpjūčio 3 d., IEEE sandoriai patikimiems ir saugiems skaičiavimams,
DOI: 10.1109 / TDSC.2020.3013817:

Kiti autoriai yra Swarup Chandra PhD’18, „Hewlett Packard“ įmonių tyrimų inžinierius և Bo Dongas, UT Dalaso kompiuterių mokslų daktaras. Pagrindinis tyrimo autorius yra dr. Bhani Turingingham, daktaras, kompiuterių mokslo steigėjas, pirmininkas ir kompiuterių mokslo profesorius, Dalaso kibernetinio saugumo tyrimų instituto vykdomasis direktorius.

Tyrimą finansavo Nacionalinis mokslo fondas, Oro pajėgų tyrimų biuras, Nacionalinė saugumo agentūra, IBM ir „Hewlett-Packard Development Co.“.

Related articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share article

Latest articles

Tyrėjai kuria greitesnę tinklo analizę, kad pasiūlytų algoritmus, kurie padidintų paiešką internete

MIT tyrėjai sukūrė programinę įrangą, kad grafikos programinė įranga veiktų efektyviau įvairiuose skaičiavimo įrenginiuose, įskaitant procesorius ir GPU.Paskola „Istockphoto“ vaizdus redagavo „MIT News“ Diagramos,...

Naujų atradimų apie milijardus mikrobų pavertimą mūsų kūnu pavertimas įvairiomis ligomis

Įvairūs MIT tyrėjai naujus atradimus apie milijardus mikrobų paverčia žmogaus kūnu įvairiausių ligų gydymu. Įvairūs mokslininkai naujus atradimus apie milijardus mikrobų paverčia kūnu įvairiausių ligų...

MIT neurologai nustato hipokampo smegenų sąsają, koduojančią įvykių laiką

MIT neuromokslininkai nustatė, kad hipokampo CA2 regione esančios piramidinės ląstelės (žalios) yra atsakingos už kritinės informacijos saugojimą. Kreditas: „Tonegawa Lab“, redagavo „MIT News“ Išvados...

Vibruojančių molekulių naudojimas medžiagos bangų savybėms tirti

HD + molekuliniai jonai (geltonos ir raudonos taškų poros) jonų gaudyklėje (pilka) yra apšvitinti lazerio banga (raudona). Tai sukelia kvantinį šuolį pakeistų molekulių joninės...

Naujas dizainas pagerina naujos kartos perovskitų kraujo ląstelių efektyvumą

Autorius: Davidas L. Chandleris, Masačusetso technologijos institutas 2021 m. Vasario 27 d Šiame paveikslėlyje perovskito fotovoltai fone rodomi su atskirais perovskito kristalais, kurie rodomi kaip...

Newsletter

Subscribe to stay updated.